Doprava a platba

Dodací lhůty

U každého produktu v našem e-shopu uvádíme dodací lhůtu. Potřebujete-li zjistit, kdy bude zásilka doručena vámi zvoleným způsobem dopravy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu info@cistapodlaha.cz..

Způsoby dodání zboží

Objednané zboží zasíláme zdarma kurýrní službou, nebo je možný osobní odběr, také zdarma na adrese provozovny naší společnosti.

Dopravu po ČR zajišťujeme prostřednictvím přepravních společností PPL a Zasilkovna. Bližší informace o posílání a doručování zásilek naleznete na internetových stránkách přepravních společností.

Doprava všech produktů je po ČR ZDARMA.

V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím si prodávající vyhrazuje právo navýšit konečnou cenu objednávky o dopravné při opětovném zaslání zboží.

Jak postupovat, pokud zboží bylo doručeno rozbité?

Při převzetí zásilky je spotřebiteli, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Doručí-li vám přepravce zásilku, která ponese viditelné známky manipulace, bude neúplná, rozbalená, rozlepená či mechanicky poškozená, doporučujeme za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Značně tím zjednodušíte a urychlíte vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom se domluvili na dalším postupu.

II.2 Způsoby platby

Způsoby platby

Pro váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je právě pro vás nejpohodlnější. Možnosti platby pro vaši objednávku se zobrazí v rámci volby způsobu dopravy.

  • Platební bránou: Úhrada objednávky přes platební bránu Comgate je pro zákazníky našeho e-shopu nejpohodlnějším a nejrychlejším platebním řešením. Po vložení vybraného zboží do košíku, zadání vašich kontaktních údajů a po zvolení druhu dopravy následuje volba způsobu platby. Zvolte možnost ePlatba Comgate a typ platby:
     
    • platba platební kartou   Visa, MasterCard, Maestro   Verified by Visa, MasterCard SecureCode
      Je třeba znát 16místné číslo vaší platební karty, měsíc a rok konce její platnosti a bezpečnostní kód CVV2/CVC2 uvedený na její rubové straně. Dále u sebe musíte mít mobilní telefon spárovaný s bankovním účtem, ke kterému byla platební karta vydána, jehož prostřednictvím musíte platbu ověřit (v závislosti na vaší bance a nastavení plateb na internetu buď pomocí ověřovacího kódu, který vám přijde v SMS, nebo v mobilním bankovnictví). Jedná se o bezpečný a rychlý způsob úhrady objednávky – částka je připsána na náš účet během několika sekund po ověření platby.

    • on-line platba
      Máte-li účet vedený u některé z níže uvedených bank, můžete objednávku uhradit také rychlým bankovním převodem. Při volbě typu platby stačí kliknout na ikonu vaší banky, načež budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví, kde postupujete dle uvedených pokynů. Jedná se o bezpečný postup, při kterém nemusíte poskytnout číslo své platební karty. Částka je připsána na náš účet během několika minut od potvrzení platby. On-line platba rychlým bankovním převodem je dostupná u těchto bankovních institucí:


    Platební brána Comgate, jakož i  všechny platby jsou chráněny bezpečnostním standardem 3D Secure, což je v současnosti nejvyšší zabezpečení on-line plateb. Všechny zadané údaje jsou odesílány přímo do vaší banky, a to v zašifrované podobě, která znemožňuje jejich přečtení během přenosu. Vaše data a peníze jsou tedy v naprostém bezpečí. Více o zabezpečení 3D Secure a platbách na internetu naleznete na níže uvedených webových stránkách nebo na webu vaší banky.

    https://www.fio.cz/o-nas/faq/bankovni-sluzby/4-platebni-karty#3dsecure

    https://www.mbank.cz/osobni/sluzby/3dsecure/

    https://www.moneta.cz/caste-dotazy/odpoved/co-je-to-sluzba-3d-secure-

    https://www.rb.cz/osobni/ucty/sluzby-k-uctum/doplnkove-sluzby/3d-secure

    https://ib.csob.cz/web/csob-napoveda/moje-produkty/karty/platby-pres-internet/telefon-3d-secure-

    https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/ucty-karty/karty-platby-mobilem#/modalComponent/isOpen/true/url/%2Fcs%2Fconfiguration%2Fleads%2Fzabezpeceni-internetovych-plateb.modal

 

  • Bankovním převodem na účet číslo 2001965399/2010 (Fio banka, a. s., IBAN: CZ3720100000002701420808): Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací e-mail, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na výše uvedený účet. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky. Platby složenkou neakceptujeme. V případě, že vaši platbu neobdržíme do 10 pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.
  • Dobírkou: Zboží zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou při jeho dodání přímo doručiteli (dopravci). Poplatek za úhradu přepravní společnosti je zpoplatněn částkou 50 Kč včetně 21% DPH.
  • Hotově nebo platební kartou při osobním odběru: Zboží zaplatíte při jeho osobním vyzvednutí na adrese naší provozovny (Sportovců 881, 253 01 Hostivice).

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

II.3 Dodací lhůty

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní. Dodací lhůta je obvykle do tří pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. V případě, že zboží z naší nabídky není skladem, bude zřetelně označeno pojmem „není skladem“, resp. „vyprodáno“, „nedostupné“ nebo ,,na objednávku" – takové zboží lze vložit do košíku a objednat, ale dodací doba bude nakupujícímu sdělena následně, dle konkrétního produktu. U každého zboží uvádíme konkrétní dodací lhůtu včetně údaje o dostupnosti na skladě.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.

Termín dodávky může být překročen v důsledku přírodní katastrofy, nezaviněných překážek u prodávajícího nebo u jeho dodavatelů či vyšší mocí. V takovém případě je prodávající oprávněn termín dodávky přiměřeně prodloužit, či od kupní smlouvy odstoupit, aniž by kupujícímu vůči prodávajícímu vznikl nárok na odškodnění. V takovém případě je prodávající povinen o této situaci kupujícího neprodleně informovat.

II.4 Převzetí zásilky

Kupující je povinen objednané zboží převzít. V případě bezdůvodného odmítnutí převzetí nepoškozeného zboží kupujícím je prodávající oprávněn od kupujícího požadovat úhradu za dopravu a úhradu za balné případně doběrečné. V tomto případě se nejedná o odstoupení od kupní smlouvy dle bodu III.11 těchto Obchodních podmínek.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo uvedené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodu na straně kupujícího nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, si prodávající vyhrazuje právo navýšit konečnou cenu objednávky o další dopravné při opětovném zaslání zboží a případně i o další náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Kupující je povinen při převzetí zboží, ještě za přítomnosti dopravce, zásilku bez zbytečného odkladu zkontrolovat, a to zejména neporušenost obalu a počet balení. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno okamžitě oznámit prodávajícímu, sepsat s dopravcem protokol o škodě způsobené přepravou a tento doklad bez zbytečného odkladu zaslat prodávajícímu. Lze tak učinit písemnou formou na e-mail info@cistapodlaha.cz  (nejrychlejší řešení) nebo co nejdříve oznámit korespondenční poštou na adresu provozovny (Vinylfloor s. r. o., Sportovců 881, 253 01 Hostivice).

V případě převzetí poškozené zásilky bude k reklamaci přistupováno ve spolupráci s přepravní službou. Způsob popsání vady a další potřebné informace jsou uvedeny v článku „IV.2 Vyřízení reklamace“.